مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-14اقتصادي

طرح ملی جهش تولید برای دستیابی به پایداری تولید با جدیت دنبال می شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور دستیابی به امنیت غذایی و قطع وابستگی به واردات محصولات استراتژیک و مهم و پایداری تولید در سالجاری طرح جهش تولید در دیمزارها در سطح بیش از 360 هزار هکتار به اجرا در خواهد آمد.

- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: طرح ملی جهش تولید برای دستیابی به پایداری تولید با جدیت دنبال می شود ایسنا/اردبیل معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به منظور دستیابی به امنیت غذایی و قطع وابستگی به واردات محصولات استراتژیک و مهم و پایداری تولید در سالجاری طرح جهش تولید در دیمزارها در سطح بیش از 360 هزار هکتار به اجرا در خواهد آمد.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل احمد شهریار با اعلام این مطلب افزود: برنامه ابلاغی برای استان در ارتباط با طرح جهش تولید در دیمزارها 360 هزار هکتار می باشد، اما به دلیل کاهش بارندگی و پایین بودن رطوبت در مناطق شمالی و جنوبی و مرکزی با کاهش رطوبت برای کشت مواجه هستیم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: مزارعی که زودتر کاشته شده اند خوشبختانه از وضعیت سطح سبز مطلوبی برخوردار هستند و تا این لحظه 3067 هکتار از اراضی به زیر کشت کلزا رفته است که با توجه به بازدیدهای میدانی که توسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی جهش تولید برای دستیابی به پایداری تولید با جدیت دنبال می شود

طرح ملی جهش تولید برای دستیابی به پایداری تولید با جدیت دنبال می شود