مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-16اقتصادي

75 درصد متقاضیان در ایلام تسهیلات ازدواج دریافت کردند


طی 7 ماهه سال جاری، 75 درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام  حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه 25 مرداد ماه در نشست ستاد سامان دهی امور جوانان استان با قدردانی از بانک های استان، گفت: ایلام پس از استان تهران، رتبه ی دوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور را کسب کرد و طی 7 ماهه ی سال جاری، 75 درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

وی افزود: طی 7 ماهه ی اول سال جاری از مجموع 6 هزار و 284 متقاضی تسهیلات ازدواج استان، 4 هزار و 692 نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

استاندار ایلام با تاکید بر همراهی و همکاری بانک ها با جوانان برای پرداخت تسهیلات ازدواج، خاطرنشان کرد: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان باید همه ی تلاش خود را به کار گیرد که هیچ یک از زوج های جوان استان، معطل دریافت وام ازدواج بمانند.

بهرام با اشاره به افزایش سن ازدواج در کشور، گفت: نباید پروسه ها و شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره ی تخصصی ازدواج و خانواده دشوار شود چراکه این مراکز مشاوره ی تخصصی ازدواج و خانواده، هم منبع درآمد است و هم جوانان را ترغیب به ازدواج می کنند.

وی در ادامه با تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه و تبیین دستاوردهای دولت در همه ی حوزه های صنعتی، پزشکی، اقتصادی و هوافضا، گفت: باید در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد متقاضیان در ایلام تسهیلات ازدواج دریافت کردند

75 درصد متقاضیان در ایلام تسهیلات ازدواج دریافت کردند