مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:362023-10-26سياسي

سردار نقدی: خداوند پیروزی بزرگ جهانی نصیب مردم مظلوم فلسطین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در یادواره بزرگداشت شهید امنیت آرمان علی وردی که عصر امروز پنجشنبه 4 آبان در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: عملیات مجاهدان فلسطینی عظمت و ابهت اسلام را به رخ جهان کشید و نقطه عطفی در تحقق نظم نوین جهانی شد که رهبر معظم انقلاب بارها از آن یاد کرده اند.

وی گفت: این عملیات حماسه بزرگی بود که بیانگر مظلومیت بی انتهای ملتی است که 75 سال اسارت و شکنجه و تحریم و 17 سال محاصره اقتصادی را تحمل کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی حتی از فرعون نیز وحشی تر و جنایت کارتر هستند، خاطرنشان کرد: قرآن در توصیف جنایات فرعون می فرماید فرعون پسران و مردان بنی اسراییل را می کشت و زنان آنان را زنده نگه می داشت اما رژیم صهیونیستی به تمام جهانیان نشان داده که به زن و کودک و دختر بچه و پیرزن هم رحم نمی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه وضعیت حاکم در فلسطین را از یک طرف اوج مظلومیت ساکنان نوار غزه و از سوی دیگر اوج اقتدار و عظمت آنها برشمرد و گفت: این ویژگی مشابه خصوصیتی است که در شهادت عزیز ما، آرمان علی وردی وجود داشت.

مسلماً هر انسانی که ذره ای انسانیت در اوست با مشاهده صحنه به شهادت رساندن آرمان عزیز قلبش به درد می آید و بدون شک این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: خداوند پیروزی بزرگ جهانی نصیب مردم مظلوم فلسطین می کند

سردار نقدی: خداوند پیروزی بزرگ جهانی نصیب مردم مظلوم فلسطین می کند