مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-30اقتصادي

افزایش 18 درصدی صادرات از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از صادرات 822 هزار و 34 تن کالا از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان طی 7 ماهه گذشته سالجاری خبر داد که این میزان رشد 18درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از صادرات 822 هزار و 34 تن کالا از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان طی 7 ماهه گذشته سالجاری خبر داد که این میزان رشد 18درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جابجایی این حجم از کالا توسط 34 هزار و 829 دستگاه کامیون، اظهار داشت:از این میزان کالای جابجاشده 681 هزار و 572 تن مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و 140 هزار و462 تن از طریق پایانه مرزی میلک بوده است.

وی افزود: گازمایع ، هیدروکربن و سیمان، عمده کالاهای صادراتی در این مدت را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متوسط ورودی و خروجی از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه روزانه به طور متوسط 510 دستگاه کامیون می باشد.

کرد در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه مبادلات تجاری مرزی اعم از تردد مسافر و جابجایی انواع کالا یکی از شاخص های اصلی در برقراری ارتباط موثر بین کشورهای همجوار محسوب شده و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی صادرات از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش 18 درصدی صادرات از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان