مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-08پزشكي

رنگ آذربایجان شرقی در نرخ باروری


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نرخ باروری در بازه سنی 15 تا 49 سال را ایده آل عنوان کرد و گفت: تکالیف حوزه بهداشت و درمان زیاد است ولی با توجه به اینکه استان در نرخ باروری سبز رنگ هست یکی از پتانسیل های استان ما به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ، زهرا کوهی ظهر امرو در مراسم افتتاحیه همایش نقش کلاس های آمادگی برای زایمان در افزایش زایمان طبیعی که در معاونت بهداشت دانشگاه برگزار شد، نقش جامعه پزشکی و به ویژه ماماها را در جوانی جمعیت بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار کرد: ماماها با رفتار و گفتار مناسب تاثیر بسزایی در انجام عمل زایمان طبیعی و اجرای قانون جوانی جمعیت دارند.

وی حوزه بهداشت را پیشتاز عنوان کرد و افزود: اگر کمبودهای حوزه بهداشت جبران شود بسیاری از هزینه های بخش درمان کاهش می یابد.

کوهی به نقش ارزشمند جامعه پزشکی در اجرای قانون جوانی جمعیت تاکید و پزشکان و ماماها را در سر پیکان حرکت عنوان کرد و ادامه داد: کادر بهداشت و درمان در کنار اعمال سیاست های جوانی جمعیت باید از خانواد ها نیز حمایت کنند چون اگر یک خانواده ای مشکلات طلاق، مسائل عاطفی و بیماری داشته و یا زوج های جوان با هم مشکل داشته باشند نمی توانند فرزندآوری کنند و باید در راستای قانون جوانی جمعیت این معضلات را حل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ آذربایجان شرقی در نرخ باروری

رنگ آذربایجان شرقی در نرخ باروری