مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-20پزشكي

ادای احترام مدافعان سلامت به شهدای پرستار + عکس


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه تنی چند از پرستاران با حضور در گلزار شهدای مدافع سلامت رشت به مقام شهدا به ویژه شهدای پرستار ادای احترام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز به مناسبت روز پرستار با حضور در آرامستان شهر رشت، به مقام شامخ شهدای سلامت به ویژه شهدای پرستار ادای احترام کرد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم شهدای مدافع سلامت رشت، ضمن قرائت فاتحه و گباران مزار شهدا، یاد و خاطره شهدای خدمت عرصه سلامت را گرامی داشت و بر تداوم راه خالقان ایثار و شهادت، تأکید کرد.

  آشوبی در جمع پرستاران حاضر در گلزار شهدای مدافع سلامت آرامستان رشت با اشاره به استقامت و صبر کادر درمان به ویژه پرستاران در بحران کرونا اظهار کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران در حالیکه بسیاری از حتی حاضر نبودند از مقابل مراکز درمانی عبور کنند، پای سلامت مردم ایستادند و تعدادی نیز در این مسیر شهید شدند و جان باختند.

  وی بر ضرورت تکریم و یاد خاطره شهدای مدافع سلامت تأکید کرد و گفت: گرچه کمبودها و ناملایماتی در مسیر خدمت به مردنم در عرصه سلامت وجود دارد اما تا گای جان درراه ی که شهدا برای ما ترسیم کرده اند، خواهیم ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام مدافعان سلامت به شهدای پرستار + عکس

ادای احترام مدافعان سلامت به شهدای پرستار + عکس