مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-15بين الملل

بایدن ادبیات ترامپ را با ادبیات نازی ها مقایسه کرد


رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به استفاده از ادبیاتی مشابه با ادبیات نازی ها و سو استفاده از ریاست جمهوری برای «انتقام و مجازات» در صورت رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری متهم کرد.

- رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به استفاده از ادبیاتی مشابه با ادبیات نازی ها و سو استفاده از ریاست جمهوری برای انتقام و مجازات در صورت رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی به گروهی از حامیان مالی در شهر سان فرانسیسکو گفت: برای مخالفت با دونالد ترامپ، دلایل فراوانی هست.

اما لعنت بهش.

او نباید رییس جمهور باشد! او در ادامه سخنرانی خود به ادبیات اخیر ترامپ که از لفظ جانور موذی برای توصیف رقیبان سیاسی خود استفاده کرد اشاره داشته و این ادبیات را با فرهنگ واژگان آلمان نازی مقایسه کرد.

بایدن خطاب به جمع حامیان مالی بیان داشت: این یک عبارت خاص با معنایی خاص است.

این همانا ادبیاتی است که شما در دهه 1930 در آلمان نازی شنیدید.

دونالد ترامپ که هم اکنون نامزد ریاست جمهوری پیشتاز رقابت مقدماتی جمهوریخواهان است، در سخنرانی چند روز پیش در نیوهمپشایر خطاب به مستمعین گفت: ما کمونیست ها، مارکسیست ها، فاشیست ها و اوباش چپ افراطی را که همچون جانور موذی در داخل مرزهای کشور ما زندگی می کنند ریشه کن خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن ادبیات ترامپ را با ادبیات نازی ها مقایسه کرد

بایدن ادبیات ترامپ را با ادبیات نازی ها مقایسه کرد