مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-11بين الملل

رسانه عبری: سیدحسن نصرالله هنوز از همه کارت های خود استفاده نکرده است


رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که موشک های حزب الله لبنان قادر به تخریب مراکز اصلی شهری در تل آویو و حیفا با دقت بسیار بالایی هستند.

- رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که موشک های حزب الله لبنان قادر به تخریب مراکز اصلی شهری در تل آویو و حیفا با دقت بسیار بالایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیلت فرِش، مدیر کل شرکت مشاوره استراتژیک Fresh درباره سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در هفته گذشته اظهار نظر کرد.

وی در مصاحبه ای با روزنامه عبری جروزالم پست گفت: سید نصرالله هنوز از همه کارت های خود استفاده نکرده است ، در حالی که تعداد موشک های بالستیک و هدایت شونده که حزب الله در اختیار دارد بیش از آن چیزی است که ما می توانیم تصور کنیم .

در این زمینه، فرش خاطرنشان کرد: این موشک ها آماده هستند و نه تنها مناطق شمالی را هدف قرار می دهند، بلکه توانایی تخریب غیرمنتظره مراکز اصلی تل آویو و حیفا را نیز با دقت بسیار بالایی دارند.

وی افزود: پس از هفت اکتبر، هیچ رهبر اسراییلی وجود ندارد که بتواند پشت استراتژی مهار بایستد و در سایه حملات گسترده زندگی کند.

در همین زمینه، الیور سیگل، مدیر کل و بنیانگذار چشم سوم، در مصاحبه با روزنامه عبری گلوبس هشدار داد: تهدید پهپادهای حزب الله بسیار پیشرفته تر است و این تهدید پیشرفته تر از آنچه است که در جنوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: سیدحسن نصرالله هنوز از همه کارت های خود استفاده نکرده است

رسانه عبری: سیدحسن نصرالله هنوز از همه کارت های خود استفاده نکرده است