مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:302023-10-28ورزشي

لیگ یک: باخت خیبر و چادرملو، توقف سایپا و صدرنشینی فجر


نهمین هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران با صدرنشینی فجرسپاسی شیراز و ناکامی مدعیان دیگر به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ برخلاف هفته های گذشته خبری از برگزاری مسابقات طی چند روز نبود و تمامی مسابقات هفته نهم روز جمعه به انجام رسید که در کورس مدعیان بالای جدول، اتفاقات غیرمنتظره ای رخ داد و اکثریت مدعیان نتوانستند با امتیاز کامل از میدان مسابقه خارج شوند.

ترمز تیمِ مهاجری در گچساران کشیده شد خیبر خرم آباد که در 5 بازی اخیرش در لیگ دسته اول فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی شده بود، امشب در گچساران به مصاف تیم نفت وگاز رفت.

دوئل شاگردان رضا مهاجری و پیروز قربانی در نیمه نخست، نزدیک و جذاب دنبال شد که گلزنی جلیل پناهی از روی نقطه پنالتی باعث برد یک نیمه ای نفتی ها شد و در نیمه دوم، تلاش بازیکنان خیبر برای رسیدن به گل تساوی بی ثمر بود تا بعد از 5 برد پیاپی، شاگردان مهاجری طعم شکست را بچشند و نفت وگاز گچساران در قامت یکی از شگفتی سازان هفته نهم، 3 امتیاز ارزشمند دیدار خانگی امروز را به دست آورد.

  دومین تساوی پیاپی خودروسازان سایپا تهران که هفته گذشته در آستارا مقابل تیم شهرداری متوقف شده بود، امروز در دیداری خانگی به مصاف مس شهربابک رفت که شاگردان مهدی حسینی نسب امید داشتند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز مسابقه امروز بار دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ یک: باخت خیبر و چادرملو، توقف سایپا و صدرنشینی فجر

لیگ یک: باخت خیبر و چادرملو، توقف سایپا و صدرنشینی فجر