مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-13سياسي

ایسنا میزبان علاقه مندان به هوش مصنوعی می شود


نخستین جلسه از مجموعه سمینارهای رایگان «آی لینک؛ آینده هوش مصنوعی دانشجویان ایران» با موضوع «یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات» به میزبانی خبرگزاری ایسنا برپا می شود.

- نخستین جلسه از مجموعه سمینارهای رایگان آی لینک؛ آینده هوش مصنوعی دانشجویان ایران با موضوع یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات به میزبانی خبرگزاری ایسنا برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران که اخیراً موضوع به کارگیری هوش مصنوعی در رسانه را به عنوان کارویژه در فعالیت های خود قرار داده است، این مجموعه سمینارها را با دعوت از همه علاقه مندان به هوش مصنوعی و به ویژه رسانه و ارتباطات و با هدف ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر در میان فعالان حوزه هوش مصنوعی و به ویژه پیوند آن ها با اهالی رسانه برگزار می کند.

در آی لینک 1 که به موضوع یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات اختصاص دارد، فریور زرونده (مدیر واحد تجارت الکترونیک شرکت ایرانسل و بنیانگذار شرکت صادرات فناوری فن بازار توسعه پارس) به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

او که دانش آموخته رشته اقتصاد، پژوهشگر و مدرس علوم داده (از سال 1395) و دانش پژوه رشته یادگیری ماشین و هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد آمریکاست، ضمن مروری بر منابع و انواع داده در صنعت رسانه، به تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا میزبان علاقه مندان به هوش مصنوعی می شود

ایسنا میزبان علاقه مندان به هوش مصنوعی می شود