مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-15اجتماعي

سیلاب در راه مازندران/ آماده باش دستگاه های اجرایی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با شکل گیری جریانات شمالی از عصر جمعه 26 تا صبح شنبه 27 آبان ماه بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب در استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با شکل گیری جریانات شمالی از عصر جمعه 26 تا صبح شنبه 27 آبان ماه بارندگی شدید و احتمال جاری شدن سیلاب در استان پیش بینی می شود.

حسینعلی محمدی در گفت وگو با ایسنا، به شکل گیری جریانات شمالی و عبور امواج در گذر از عصر جمعه تا صبح شنبه در مازندران، اظهار کرد: این موج سبب بارندگی شدید به ویژه در بخش هایی از مرکز و شرق استان می شود.

وی افزود: آب گرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلاب محلی، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و کاهش دید از تبعات و پیامدهای این سامانه ناپایدار جوی در مازندران است .

به گفته این مسئول، اختلال در تردد جاده ای پیش بینی و به شهروندان و مسافران توصیه می شود از سفر به محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه مردم از اسکان در کنار رودخانه ها و مسیل ها در این مدت خودداری کنند، گفت: اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و ستادی مورد توجه است تا از بروز خسارت جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در راه مازندران/ آماده باش دستگاه های اجرایی

سیلاب در راه مازندران/ آماده باش دستگاه های اجرایی