مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-05اقتصادي

طرح ضربتی تقویت خط انتقال گاز تربت جام در اولویت است


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طرح ضربتی خط انتقال تقویتی گاز 16 اینچ صالح آباد به تربت جام توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با سرعت مناسب و با ثبت یک رکورد در حال اجرا است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طرح ضربتی خط انتقال تقویتی گاز 16 اینچ صالح آباد به تربت جام توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با سرعت مناسب و با ثبت یک رکورد در حال اجرا است.

حسن افتخاری، امروز 14 آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال گاز تربت جام که به همراه استاندار خراسان رضوی انجام شد، اظهار کرد: خط انتقال گاز به طول 73 کیلومتر و به قطر 16 اینچ با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال در حد فاصل صالح آباد به تربت جام از اواخر سال قبل و اوایل امسال با هدف افزایش پایداری خطوط انتقال گاز این شهرستان شروع شده است.

وی با بیان این مطلب که اجرای این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء با سرعت مناسب و طبق برنامه زمان بندی در حال اجرا است، افزود: هم اکنون پیشرفت پروژه 70 درصد است.

افتخاری عنوان کرد: پروژه شامل مسیرسازی 73 کیلومتر و حفاری 71 کیلومتر می شود که تهیه کل لوله های پروژه از شرکت لوله سازی اهواز و عایق کاری و حمل آن به تربت جام، جوشکاری 43 کیلومتر خط، و اجرای بخش عمده ای از 4 ایستگاه پروژه به پایان رسیده و ان شاءا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی تقویت خط انتقال گاز تربت جام در اولویت است

طرح ضربتی تقویت خط انتقال گاز تربت جام در اولویت است