مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-31سياسي

اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اجرای فاضلاب شهر ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون آذربایجان خبر داد.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اجرای فاضلاب شهر ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون آذربایجان خبر داد.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از طرح اجرای فاضلاب شهر ورزقان، اظهار کرد: این طرح با مشارکت مس سرنگون در شهر ورزقان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می شود.

وی، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های محلی و تسهیل گری در استفاده از منابع مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و بخش های عمومی را گامی مهم در شروع و اتمام پروژه های مرتبط با شاخص های توسعه دانست و افزود: این امر موجب تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی بین مردم، شرکت ها و نهادهای مرتبط خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی یادآور شد: شهر ورزقان با بیش از 6265 نفر جمعیت تاکنون فاقد فاضلاب شهری بوده و این پروژه همزمان در شهر خاروانا و روستای گل آخر از منابع شرکت مس سونگون اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون

اجرای فاضلاب شهرستان ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون