مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-05سياسي

پیوست فرهنگی مهار تورم اعلام شود


باید پیوست فرهنگی مهار تورم را اعلام کنیم و فرهنگسازی لازم را در بخش های اقتصادی داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: باید پیوست فرهنگی مهار تورم را اعلام کنیم و فرهنگسازی لازم را در بخش های اقتصادی داشته باشیم.

اسدالله عباسی امروز، 14 آبان ماه در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز فرهنگ عمومی، اظهار کرد: فرهنگ عمومی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور درباره لزوم توجه به ابعاد مقوله فرهنگ هم از نظر ساختاری و هم به لحاظ نظری، افزود: باید پیوست فرهنگی مهار تورم را اعلام کنیم و فرهنگ سازی لازم را در بخش های اقتصادی داشته باشیم.

استاندار گیلان از همه دستگاه ها و متولیان و دغدغه مندان امور فرهنگی و فعالان حوزه های اجتماعی و اقتصادی خواست به فرهنگ عمومی بپردازند و تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و تهدیدات حوزه فرهنگ را شناسایی و به فرصت تبدیل کنیم.

عباسی، فرهنگ عمومی را نیازمند برش های استانی و شهرستانی دانست و گفت: با توجه به شرایط هر استان باید فرهنگ عمومی را تعریف کنیم و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم تا اهداف نظام و دولت محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی مهار تورم اعلام شود

پیوست فرهنگی مهار تورم اعلام شود