مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-01سياسي

نامه ایران به شورای امنیت در پاسخ به ادعا های نماینده اسراییل


سفیر ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل با رد اتهامات بی اساس اسراییل درباره ایران، گفت که جامعه بین ‎المللی باید رژیم اسراییل را وادار کند که به اشغال خود پایان دهد.

- سفیر ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل با رد اتهامات بی اساس اسراییل درباره ایران، گفت که جامعه بین ‎المللی باید رژیم اسراییل را وادار کند که به اشغال خود پایان دهد.

امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل در نامه ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و نیز رییس شورای امنیت سازمان ملل، نوشت: این نامه برای ابراز محکومیت شدید و رد قاطعانه سخنان نفرت انگیز اخیر، اظهارات نژادپرستانه و ادعا های بی اساس نماینده رژیم اسراییل علیه کشورم در جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل در 30 اکتبر 2023 ذیل جلسه شورای امنیت با عنوان وضعیت خاورمیانه، از جمله مسئله فلسطین نوشته شده است؛ با توجه به فرمت جلسه که مانع از شرکت هیئت ایرانی و پاسخگویی به اتهامات بی اساس به کشورم شد، نکات زیر را به اطلاع اعضای شورا می رسانم:   1.

نماینده رژیم اسراییل بار دیگر از شورای امنیت برای گسترش ایران هراسی سوءاستفاده کرد و اتهامات بی اساس علیه کشورم مطرح کرد؛ او سپس به نشر اکاذیب، ارائه اطلاعات خلاف واقع و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به شورای امنیت در پاسخ به ادعا های نماینده اسراییل

نامه ایران به شورای امنیت در پاسخ به ادعا های نماینده اسراییل