مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-03سياسي

امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 13 آبان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است و عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم این سرزمین، - ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 13 آبان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است و عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم این سرزمین، آمریکای جنایتکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 13 آبان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است و عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم این سرزمین، آمریکای جنایتکار است.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در سال 1358، نقطه عطفی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است که نقش مهمی در کوتاه کردن دست استکبار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

 با گذشت بیش از چهار دهه از حماسه به یادماندنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به دست دانشجویان بصیر و انقلابی، همچنان شور استکبارستیزی که نشات گرفته از آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) است در جوانان غیور و ولایی میهن اسلامی موج می زند و مرگ بر آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است

امروز غزه شاهد هولوکاست واقعی است