مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-29بين الملل

نیویورک تایمز: اسراییل با توصیه آمریکا به حملات زمینی محدود ضد غزه روی آورده است


روزنامه آمریکایی به نقل از مقام های این کشور گزارش داد تصمیم رژیم صهیونیستی برای دست نگه داشتن در انجام حمله تمام عیار به نوار غزه و در عوض یورش های زمینی محدودتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد تصمیم آشکار رژیم صهیونیستی برای توقف حمله تمام عیار به نوار غزه و در عوض انجام حملات زمینی محدودتر دستکم در ابتدا، همسو با پیشنهادات لوید آستین وزیر دفاع آمریکاست که در روزهای اخیر به همتایان اسراییلی خود ارائه کرده است.

  طبق این گزارش، مقامات دولت بایدن هشدار دادند گفتن این که اسراییل در نهایت چه خواهد کرد، دشوار است، زیرا افزایش حملات هوایی و گسترش تهاجمات زمینی در سه روز گذشته نشان دهنده موضع تهاجمی تر است.

  به نوشته این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت نیروهای تل آویو جمعه برای آغاز مرحله دوم جنگ وارد نوار غزه شدند اما او این اقدام را حمله توصیف نکرد.

مقام های نظامی اوایل شنبه گفتند نیروهای اسراییلی وارد بخش شمالی نوار غزه شده و عصر شنبه در آنجا مانده اند.

  مقام های آمریکایی شنبه به نیویورک تایمز گفتند تاکنون تهاجمات به غزه توسط نیروهای زمینی اسراییل کوچکتر و کمتر متمرکز از آنچه است که مقام های نظامی اسراییلی در ابتدا برای آستین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اسراییل با توصیه آمریکا به حملات زمینی محدود ضد غزه روی آورده است

نیویورک تایمز: اسراییل با توصیه آمریکا به حملات زمینی محدود ضد غزه روی آورده است