مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:202023-11-03سياسي

سردار نقدی: حوادث امروز غزه نقطه عطف شکل گیری نظم نوین جهانی است


حوادثی که امروز در غزه اتفاق افتاده است نقطه عطفی در شکل گیری این نظم نوین جهانی است و حرکت به سوی این نظم نوین را تسریع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سردار محمدرضا نقدی رییس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: امروز ما در معرض تحولات بزرگی در دنیا هستیم.

وی افزود: نظم نوین جهانی که بارها مقام معظم رهبری در مورد آن کرده اند و چهارچوب هایی را برای آن روشن کرده اند امروز شکل عینی به خود گرفته است و همگان احساس کرده اند که یک جابجایی قدرت در دنیا در حال شکل گیری است و دیگر آمریکا ابرقدرت مطلق دنیا نیست و باید جای این مدیریت تغییر پیدا کند و جهان به شکل جدیدی اداره شود.

رییس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان گفت: این نسل بیداری که امروز با یک بصیرت بالا به صحنه آمده و در حال نقش آفرینی است این نسل جوان را در فلسطین و لبنان و عراق و یمن بیش از همه در خود ایران می بینیم که یک نسل آرمانی است.

سردار نقدی تاکید کرد: حوادثی که امروز در غزه اتفاق افتاده است نقطه عطفی در شکل گیری این نظم نوین جهانی است و حرکت به سوی این نظم نوین را تسریع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: حوادث امروز غزه نقطه عطف شکل گیری نظم نوین جهانی است

سردار نقدی: حوادث امروز غزه نقطه عطف شکل گیری نظم نوین جهانی است