مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-14فرهنگي

اجرای 7 هزار و 900 برنامه فرهنگی در کتابخانه های خراسان شمالی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: در یک سال گذشته 7 هزار و 900 برنامه فرهنگی در مجموعه کتابخانه های سطح استان اجرا شده است که پیش بینی امسال نیز حداقل 8 هزار برنامه است.

- مهدی آریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به رویکرد جدیدی که در سطح کتابخانه ها شکل گرفته است، اظهارکرد: کتابخانه ها دیگر صرفا مخزن کتاب نبوده و به عنوان پایگاه فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی نیز فعالیت می کنند.

وی به فعالیت های فرهنگی که در کتابخانه ها در حال اجراست اشاره کرد و گفت: محافل ادبی، حافظ خوانی، خیام خوانی، شاهنامه خوانی، شب شعر، جلسات نقد ادبی، محافل ادبی کودکان، داستان نویسی، نقد و معرفی کتاب از جمله این فعالیت هاست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی افزود: معرفی و نقد تازه های نشر کتاب نیز با حضور نویسندگان بومی و غیربومی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشنواره کتابخوانی رضوی 25 هزار شرکت کننده از استان و رتبه 4 کشوری کسب شده، تصریح کرد: امسال نیز از استان 28 هزار شرکت کننده در این جشنواره ثبت شده است.

آریان ادامه داد: در یک سال گذشته 7 هزار و 900 برنامه فرهنگی در مجموعه کتابخانه های سطح استان اجرا شده است که پیش بینی امسال نیز حداقل 8 هزار برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 هزار و 900 برنامه فرهنگی در کتابخانه های خراسان شمالی

اجرای 7 هزار و 900 برنامه فرهنگی در کتابخانه های خراسان شمالی