مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-18سياسي

درخواست از رییس مجلس برای انحلال هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت


جمعی از تشکل ها و گروه های دانشجویی و جهادی از رییس مجلس خواستند تا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به طور کامل منحل شده و وظایف حاکمیتی آن به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و جمعی از تشکل های دانشجویی و گروه های جهادی از محمدباقر قالیباف رییس مجلس خواستند تا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به طور کامل منحل شده و وظایف حاکمیتی آن به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپرده شود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: مقام معظم رهبری (مدظله): درزمینه ی فساد هم به بسترهای فساد خیز توجّه بشود.

یعنی بایستی با نگاه کارشناسی، زمینه ِی بُروز فساد را و تولید فساد را شناسایی کرد، شناخت و با همان نگاه کارشناسی، به جنگ فساد رفت و برای ریشه کنی فساد تلاش کرد و کار کرد.

7/4/1399 جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی همانطور که مستحضرید، امروزه کشور با مشکلات اقتصادی عدیده ای مواجه است که زندگی آحاد مردم، علی الخصوص قشر مستضعف جامعه را در تنگنا قرار داده است.

از این رو ضرورت گام برداشتن در مسیر حل این مشکلات که منجر به تقویت سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی می شود، بر همگان عیان و واجب است در همین راستا اهمیت موضوع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس مجلس برای انحلال هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت

درخواست از رییس مجلس برای انحلال هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت