مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:402023-10-23اقتصادي

وزیر راه و شهرسازی خبر داد: توافق ایران و ارمنستان برای احداث پل دوم مرزی دو کشور


وزیر راه و شهرسازی از مشارکت ایران در تکمیل پروژه های راهسازی مشترک دو کشور در خاک ارمنستان خبر داد و گفت: قرارداد اجرای پروژه های راهسازی ارمنستان به ارزش 210 میلیون دلار با دو شرکت ایرانی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز اول آبان ماه در سفر یک روزه به ارمنستان در ارتباط زنده با بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما سیاست های اصلی دولت مردمی را توسعه روابط با کشورهای همسایه عنوان کرد و اظهار کرد: به منظور تکمیل زنجیره های کریدوری شمال-جنوب در منقطه قفقاز مذاکره با همه کشورهای منطقه قفقاز جزو رئوس اصلی سیاست های اصلی ما در وزارت راه و شهرسازی است.

مشارکت ایران در تکمیل پروژه های راهسازی مشترک دو کشور در خاک ارمنستان عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: ایران و ارمنستان مرز مشترک دارند و پروژه های معطل مانده ای طی سالیان گذته در این مسیر وجود داشت که در صدد تکمیل آنها هستیم.

خوشبختانه قرارداد یکی از شرکت های ایرانی امروز در سفر به ارمنستان منعقد شد که یکی از قطعات اصلی این مسیر توسط یک شرکت توانمند ایرانی انجام خواهد شد.

عملیات اجرایی از امروز آغاز شد و این اتفاق خوبی است که شرکت های ایرانی این روزها در کنار بازار داخلی در عملیات راهسازی در کشورهای منطقه و حتی فرامنطقه ای حضور مناسبی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی خبر داد: توافق ایران و ارمنستان برای احداث پل دوم مرزی دو کشور

وزیر راه و شهرسازی خبر داد: توافق ایران و ارمنستان برای احداث پل دوم مرزی دو کشور