مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-05سياسي

خضریان: شناخت اقدامات دشمن علیه ایران از برکات تسخیر لانه جاسوسی است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برکات تسخیر لانه جاسوسی، دسترسی به بخشی از اسناد لانه و شناخت اقدامات و طراحی های دشمن علیه ملت ایران است.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برکات تسخیر لانه جاسوسی، دسترسی به بخشی از اسناد لانه و شناخت اقدامات و طراحی های دشمن علیه ملت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای که به مناسبت 13 آبان و در حمایت از مردم مظلوم غزه در دانشکده فنی شهید شمسی پور تهران برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله انقلاب اسلامی یادگارهای دوران مبارزه بیش از چهار دهه ملت شجاع و پیروز ماست که هر کدام حامل خاطره ای و پرتوی از امام راحل عظیم الشأن است؛ سیزدهم آبان ابعادی متنوع تر و پیام هایی عمیق تر و بنیانی تر دارد و صف آرایی دو جبهه ظالم و جبهه مظلوم، جبهه استکبار و سلطه و پیشاپیش آن آمریکا و جبهه حق و عدل و مشعل دار آن خمینی کبیر، در این یوم الله به وضوح دیده می شود.

وی افزود: تسخیر لانه توطئه و جاسوسی با الهام از فرامین حضرت امام(ره) خطاب به ملت انقلابی، دانشجویان و دانش آموزان درباره گسترش اعتراضات انجام گرفت البته که عکس العملی در قبال تهاجم جبهه استکبار علیه انقلاب بشمار می رفت و در عین حال جهادی ابتدایی علیه استکبار و علامتی از فرارسیدن نوبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: شناخت اقدامات دشمن علیه ایران از برکات تسخیر لانه جاسوسی است

خضریان: شناخت اقدامات دشمن علیه ایران از برکات تسخیر لانه جاسوسی است