مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-26اجتماعي

جذب 7 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی


در اواخر مهر امسال هفت هزار معلم جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی افزوده شد که این میزان جذب تاکنون سابقه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا مراد صحرایی در مراسم استقبال نومعلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهدای سلامت مشهد با اشاره به اینکه کاستی های امروز ما بیش از دوران جنگ نیست، اظهار کرد: در دوران جنگ معلمان جزو اداره کنندگان اصلی جنگ بودند و 36 هزار شهید معلم نشانی از این حقیقت است.

وی خطاب به مسئولان گذشته که کاستی های امروز را رقم زده اند، افزود: روزی که شما وظیفه تان را انجام ندادید کسی شما را شماتت نکرد، حالا که ما میخواهیم آن کاستی را جبران کنیم چه مشکلی دارید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسئله کمبود معلم در آموزش و پرورش اواخر مهرماه امسال تمام شد، افزود: طی این یک ماه بر هدف رفع کمبود متمرکز بودیم و چیزی نگفتیم، اما اگر اکنون چیزی نگوییم جفا کرده ایم.

مراد صحرایی با اشاره به تأسیس دانشگاه فرهنگیان در سال 1391 و جایگاه این دانشگاه در مسیر جذب معلم، اظهار کرد: متاسفانه این دانشگاه در دست کسانی افتاد که به راه، روش و هدفش اعتقادی نداشتند، لذا دانشگاهی که قرار بود سالانه 30 هزار معلم را تربیت و تحویل می داد، پذیرش چهار هزار معلم را در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 7 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی

جذب 7 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش خراسان رضوی