مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-18سياسي

برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در تویسرکان


فرمانده سپاه نویسرکان از برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در سطح شهرستان خبر داد و ورود جدی در حوزه آگاهسازی و تبیین را لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، طیب فریادرس بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری، بسیج را متعلق به همه مردم  دانست و اظهار کرد: تفکر بسیج و بسیجی بودن ملت ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس امروز به الگویی برای همه آزادی خواهان در جهان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت قوام، استحکام و انسجام روزافزون داخلی کشور برای مقابله با فتنه های شوم دشمنان گفت: کشته شدن 9 میلیون از جمعیت 18 میلیونی ایران به خاطر ایجاد قحطی توسط انگلیسی ها در جنگ جهانی دوم باید برای مردم بیان شود، این رویداد وحشتناک در کتب درسی و دانشگاهی هم متاسفانه ذکر نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه باید چهره و طینت واقعی دشمنان برای نسل های نوجوان و جوان ایران نشان داده شود تاکید کرد: مطمئن باشید اگر امروز برای آگاهی بخشی به دانش آموزان هزینه نکنیم، در تله دشمن گرفتار می شوند و تبعات ناخوشایند آن در اتفاقاتی چون اغتشاشات سال گذشته بروز و ظهور خواهد کرد.

وی ورود جدی در حوزه آگاهسازی و تبیین را لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن خواند و تصریح کرد: هزینه کردن در حوزه فرهنگ را سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در تویسرکان

برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در تویسرکان