مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-14دانش

تکثیر فضای قرآنی در دانشگاه ها از رسالت های وزارت علوم است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از رسالت های مهم در معاونت فرهنگی وزارت علوم و در مجموعه دانشگاه ها، تکثیر فضای قرآنی و افزایش انس با قرآن چه در قالب فعالیت هایی مانند تلاوت، - ایسنا/کرمان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از رسالت های مهم در معاونت فرهنگی وزارت علوم و در مجموعه دانشگاه ها، تکثیر فضای قرآنی و افزایش انس با قرآن چه در قالب فعالیت هایی مانند تلاوت، قرائت، تجوید، حفظ و چه در قالب پایان نامه های قرآنی است.

غلامحسین کلانتری شامگاه 23 آبان ماه در مراسم اختتامیه بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: به مردم شریف و عزیز غزه سلام می فرستیم.

به همه مجاهدان جبهه مقاومت که در مقابل ظلم و ستم هایی که روز و شب از سوی رژیم صهیونیستی بر آن ها وارد می شود، مردانه ایستاده اند.

وی با بیان این که اوج سبوعیت را در این روزگار دیدیم، افزود: نظام هایی که داعیه انسانیت و بشریت داشتند، در مقابل ساده ترین و پرجلوه ترین تجاوزات نه تنها سکوت اختیار کردند که از آن حمایت می کنند.

کلانتری با اشاره به این که رژیم صهیونیستی از روز اول جعلی بود، حالا به پادگان نظامی تبدیل شده و از هر گونه سبوعیت و تجاوزی دریع نمی کند، یادآور شد: مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر فضای قرآنی در دانشگاه ها از رسالت های وزارت علوم است

تکثیر فضای قرآنی در دانشگاه ها از رسالت های وزارت علوم است