مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-07سياسي

جنایات در عزه باعث شد دست استکبار را برای همه رو کند


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اتفاقات این روزها باعث شد تا کسانی که اعتقاد داشتند غرب در حمایت از حقوق بشر هستند، دستشان رو شود و با ذات آنها آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در دوازهمین جشنواره مالک اشتر در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: آنچه که امروز سپاه استان به آن افتخار می کند، نشاط و بالندگی نیروها است که باعث شد تا سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بین سپاه های برتر کشوری انتخاب و تقدیر شود.

وی گفت: برتری سپاه استان در رده کشوری، در واقع نتیجه همت و تلاش تمام پاسداران، بسیجیان، تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی استان و سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: امروزه در منطقه شاهد وحشی گری و کودک کشی توسط رژیم اشغالگر قدس هستیم که رژیم سرطانی و غاصب، مردم بی گناه را به خاک و خون می کشد.

وی گفت: این اتفاقات در واقع باعث شد تا کسانی قبله آمال شان آمریکایی ها و اروپایی ها بودند و گمان داشتند که این کشورها در حمایت از حقوق بشر هستند، دستشان رو شد و با ذات آنها آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات در عزه باعث شد دست استکبار را برای همه رو کند

جنایات در عزه باعث شد دست استکبار را برای همه رو کند