مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-29سياسي

استاد حقوق : اطلاع از سبک زندگی مردم باید از روی پژوهش های دانشگاهی باشد


دکتر محمدحسین زارعی استاد حقوق عمومی دانشگاه شهید بهشتی گفت: نهاد متولی یعنی همان کارگروه مشترک، چون وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی است، - ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه، دلیل دریافت داده های کاربران را سبک زندگی می داند استاد حقوق : اطلاع از سبک زندگی مردم باید از روی پژوهش های دانشگاهی باشد دکتر محمدحسین زارعی استاد حقوق عمومی دانشگاه شهید بهشتی گفت: نهاد متولی یعنی همان کارگروه مشترک، چون وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی است، عملا یک نهاد غیر مسئول محسوب می شود.

در حالی که هر شکلی از این گونه نهادها و اعمال و تصمیمات شان باید به مجلس پاسخگو باشد و مجلس بتواند در موردش تحقیق و تفحص انجام بددهد.

ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه که اخیرا در صحن مجلس به رای گذاشته شده بود، نتوانست نظر نمایندگان را جلب کند و برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق برای بازگردانده شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، استاد حقوق عمومی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این ماده می گوید: بیشترین چالش های ماده 75 منوط به بندهای الف و ب آن است، متاسفانه سال هاست که براساس یک رویکرد اشتباه از انقلاب فرهنگی ما به دنبال طراحی و مهندسی اجتماعی از بالا و از سوی حاکمیت هستیم که کاملا غلط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حقوق : اطلاع از سبک زندگی مردم باید از روی پژوهش های دانشگاهی باشد

استاد حقوق : اطلاع از سبک زندگی مردم باید از روی پژوهش های دانشگاهی باشد