مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-24سياسي

خروج 3 هزار بوشهری از پوشش کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه تکلیفی، تا پایان سال جاری سه هزار مددجو خودکفا شده از تحت پوشش خارج می شوند.

- * 3 هزار مددجو در استان بوشهر از تحت پوشش خارج می شوند*   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس روشن مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان دشتستان به بحث و بررسی در خصوص آخرین فعالیت های این نهاد در سطح استان و شهرستان دشتستان پرداخت و اظهار داشت:کمیته امداد در طول سال برنامه های متعدی را دنبال می کند که بحث اشتغال و خودکفایی و مسکن از مهم ترین برنامه های این نهاد است.

وی افزود: در موضوع اشتغال، امسال 11 هزار فرصت شغلی به استان تکلیف شده است که یک هزار و 162 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات اشتغالزایی برای این مهم اختصاص داده شده است.

روشن به مهمترین طرح های اشتغال برای امسال اشاره کرد و گفت بیش از 800 طرح پنل تولید برق خورشیدی و 1000 طرح دامداری از مهم ترین این طرح ها برای امسال است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه تکلیفی امسال، حدود 3 هزار مددجو که از سالهای گذشته صاحب شغل و درآمد شدند از تحت پوشش خارج می شوند که تاکنون یک هزار و 100 نفر از این تعداد خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 3 هزار بوشهری از پوشش کمیته امداد

خروج 3 هزار بوشهری از پوشش کمیته امداد