مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-20سياسي

موضوعات ادبی دفاع مقدس تکرار شدنی نسیست


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس داستان واقعی ایستادگی یک ملت است و انتظار و هدف ما از این رویداد فرهنگی و ادبی تبیین فرهنگ ایثار و حماسه برای نسل های امروز و فردا است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ویژه داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

در این آیین امیر سرتیپ نبی سهرابی بیان کرد: برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و ادبی در مسجدی که نماد مقاومت است، معنا و مفهوم بسیاری دارد، به اهمیت نقش و حضور نویسندگان و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه تولید کتاب و مستندات فرهنگی در راستای منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نوجوانانی که برای حضور در جبهه ها شناسنامه خود را دست کاری می کردند، پیرمردی که می گفت اگر نمی توانم مبارزه کن می توانم سپر بلای جوانان رزمنده باشم، مادرانی که مادرانه از خانه دفاع می کردند و فرزندان شان را راهی جبهه ها می کردند، موضوعات تمام نشدنی و ارزشمندی است که پرداختن به آنها هرگز تکراری نشده و نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس داستان واقعی ایستادگی یک ملت است و انتظار و هدف ما از این رویداد فرهنگی و ادبی تبیین فرهنگ ایثار و حماسه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات ادبی دفاع مقدس تکرار شدنی نسیست

موضوعات ادبی دفاع مقدس تکرار شدنی نسیست