مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-23سياسي

برگزاری مراسم قرائت دعای توسل برای آزادی غزه در سراسر کشور


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ملت ایران اسلامی و عموم مردم مؤمن، آگاه و وفادار برای حضور در مراسم دعا و زمزمه دعای توسل برای آزادی غزه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی و عموم مردم مؤمن، آگاه و وفادار برای حضور در مراسم دعا و زمزمه دعای توسل برای آزادی غزه دعوت کرد.

بر اساس این اطلاعیه، مراسم قرائت دعای توسل ســه شـــنبــه 2  آبـان  بعـــد از نــماز مغـــرب و عشــاء در تمامی مســاجد، بقـــاع متــبــرکــه ، امــاکــن مــذهبــی و امـــام زادگان ســـراســـر کشــــور و با محــوریت آســتان های مقــدســـه (رضوی، فاطمی و احمدی)  و مسجد مقدس جمکران و همــزمان در تـهـــران؛ حــرم مـطهــر عبــدالعـظیـم حـســنـی و امـــام زاده صــالــح  علیهما السلام  برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اینک که فلسطین مظلوم و غزه قهرمان؛ در سکوت مرگبار و بی عملی مجامع بین المللی و هدایت و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ و کشورهای غربی مدعی حقوق بشر، زیر سنگین ترین آماج حملات وحشیانه و دیوانه وار رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی، مقاوم همچون کوه استوار ایستاده؛ مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی، با تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم قرائت دعای توسل برای آزادی غزه در سراسر کشور

برگزاری مراسم قرائت دعای توسل برای آزادی غزه در سراسر کشور