مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30سياسي

ضرورت توجه به تربیت سیاسی دانش آموزان


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: امروز تربیت سیاسی نیاز جامعه دانش آموزی است و باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن رضانیا ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش همدان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: غزه، مسئله جهان اسلام و بشریت است و امیدواریم مسلمانان مظلوم فلسطین از دست رژیم غاصب اسراییل رهایی یابند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتخارآفرینی جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر هستیم افزود: جبهه مقاومت باعث افتخار اسلام شدند و در مقابل استعمارگرانی چون آمریکا نیروی چند 10 هزار نفری عظیم تشکیل دادند و دل های ما با این نیروهاست که امیدواریم به زودی به پیروزی برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان صورت گرفته که قابل تقدیر است عنوان کرد: در حوزه آزمون نهایی تشکیل کارگروه و آسیب شناسی و رفع نقاط ضعف در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقات جدید در آزمون نهایی برای خانواده ها تشریح شود تا آنها نیز طبق برنامه ریزی پیش روند و سردرگم نشوند افزود: طرح ها و برنامه های جدید پرورشی آموزش و پرروش استان کاری ارزشمند است که حتما نتایجی را در ساماندهی برنامه های پرورشی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تربیت سیاسی دانش آموزان

ضرورت توجه به تربیت سیاسی دانش آموزان