مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 06:402023-10-29بين الملل

لوکاشنکو: روسیه و اوکراین در جنگ به بن بست رسیده اند


الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس گفت: روسیه و اوکراین در جنگ با یکدیگر به بن بست رسیده اند و برای پایان دادن به این درگیری باید بر سر میز مذاکره بنشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، لوکاشنکو اظهار کرد: هر دو طرف درگیر در این جنگ با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و در حال حاضر وضعیت در میدان نبرد به بن بست رسیده است.

رییس جمهور بلاروس با بیان اینکه نیروهای روسیه و اوکراین اکنون مواضع خود را به شدت تحکیم کرده و استحکامات سنگینی برای خود ایجاد کرده اند، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ یک از طرفین نمی تواند کاری از پیش ببرد و موقعیت خود را در جنگ به طور اساسی تقویت کرده یا ارتقا دهد.

لوکاشنکو در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، نیروهای نظامی روسیه و اوکراین در یک حالت متعادل و برابر قرار دارند، خاطرنشان کرد: ادامه این جنگ هیچ حاصلی جز کشته شدن نظامیان و غیرنظامیان بیشتر به دنبال نخواهد داشت.

رییس جمهور بلاروس یادآور شد: همانطور که پیش از این نیز گفته ام، باز هم تکرار می کنم که هیچ پیش شرطی (برای ترک مخاصمه) لازم نیست؛ نکته اصلی این است که دستور ایست و پایان داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس جمهور روسیه 21 فوریه 2022 (دوم اسفند 1400) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو: روسیه و اوکراین در جنگ به بن بست رسیده اند

لوکاشنکو: روسیه و اوکراین در جنگ به بن بست رسیده اند