مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-08سياسي

بیش از 102 هزار نفر در شرکت های نوآور و دانش بنیان اشتغال دارند


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در کشور نزدیک به 10 هزار واحد فناور داریم، گفت: 102 هزار و 300 شغل در این واحدها که گردش ملی آنها سالیانه 32 همت است، - ایسنا/یزد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در کشور نزدیک به 10 هزار واحد فناور داریم، گفت: 102 هزار و 300 شغل در این واحدها که گردش ملی آنها سالیانه 32 همت است، ایجاد شده است.

سجاد محمد علی نژاد در آیین افتتاحیه سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران که قبل از ظهر امروز در دانشگاه یزد برگزار شد، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر زحماتی فراوانی انجام شده است تا شاهد همگرایی در تمام زیست بوم نوآوری باشیم که با توجه به اینکه یک پدیده جدید محسوب می شود زحمات بسیاری را می طلبید.

وی گفت: دولت معتقد است حوزه فناوری و نوآوری را تا جایی که می تواند پشتیبانی کند و در این زمینه پارک های علم و فناوری را به عنوان پدر واحدهای فناور و نوآوری می داند و به همین دلیل باید جنبه های مختلف برای تجاری سازی محصولات و خدمات اجتماعی مختلف را در این پارک ها دنبال کنیم.

محمد علی نژاد با بیان اینکه متولی اصلی فکر در خلق نوآوری، پارک های علم و فناوری هستند، تصریح کرد: در این حوزه چند دغدغه وجود دارد و برای آن برنامه داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 102 هزار نفر در شرکت های نوآور و دانش بنیان اشتغال دارند

بیش از 102 هزار نفر در شرکت های نوآور و دانش بنیان اشتغال دارند