مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-09بين الملل

100 شرکت انگلیسی تحریم علیه روسیه را دور زدند


روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز از اعتراف بیش از 100 شرکت انگلیسی به نقض تحریم های انگلیس علیه روسیه از زمان آغاز جنگ اوکراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای رسمی نوشت، بیش از 100 شرکت انگلیسی اعتراف کرده اند، تحریم های انگلیس علیه روسیه را از زمان آغاز جنگ اوکراین نقض کرده اند.

بر اساس پاسخ به درخواست آزادی اطلاعات که توسط شرکت حقوقی پینسنت ماسونس جمع آوری شده است، در مجموع، 127 شرکت به صورت داوطلبانه به دولت انگلیس اعتراف کرده بودند، تحریم های مرتبط با روسیه را تا هفدهم ماه می نقض کرده اند.

این شرکت ها به دفتر اجرای تحریم های مالی (OFSI) که مسئول نظارت بر اجرای تحریم ها و دنبال کردن نقض تحریم هاست، اعتراف کرده اند.

شرکت های انگلیسی با اعتراف داوطلبانه نقض تحریم ها و همکاری در تحقیقات می توانند در جریمه های دولتی تخفیف دریافت کنند.

سخنگوی دفتر اجرای تحریم های مالی گفت: ما هنگام ارزیابی هرگونه اقدام اجرایی احتمالی، هر تلاش مرتبط را به عنوان یک عامل کاهش دهنده (جریمه) در نظر می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفایننشال تایمز، لندن بیش از 1600 فرد و شرکت وابسته به روسیه را به عنوان بخشی از شدیدترین تحریم هایی که مسکو تاکنون با آن مواجه بوده، تحریم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 شرکت انگلیسی تحریم علیه روسیه را دور زدند

100 شرکت انگلیسی تحریم علیه روسیه را دور زدند