مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-10سياسي

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد+ سند


فرمانده کل انتظامی کشور با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی در دامغان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، در پی نامه نماینده مردم دامغان در مجلس به فرمانده کل انتظامی کشور پیرامون مرکز آموزش عالی شهید ابوالفتحی دامغان، دستور موافقت صادر شد.

علی اکبر علیزاده برمی در دیداری که با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور داشت، پس از طرح و تبیین موضوع و بیان پیگیری ها و نامه نگاری های 2 سال گذشته، موافقت لازم را کسب کرد.

سردار رادان ضمن موافقت، به معاون هماهنگ کننده و معاون طرح و برنامه فراجا دستور داد که مرکز آموزش شهید ابوالفتحی دامغان به استعداد یک گردان آموزشی تکاور در محل فوق احداث شود.

در نامه نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: پیرو مکاتبات متعدد با فرماندهی فراجا از اردیبهشت ماه 1400 تاکنون در خصوص احداث مرکز آموزش شهید ابوالفتحی در زمین اهدایی 23 هکتاری مردم دامغان به آن سازمان و موافقت فراجا با آن، متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

همچنین می خوانیم: زمین مذکور به گورستان موتورسیکلت ها و خودروهای سرقتی و تصادفی تبدیل شده و شایسته است به قولی که به مردم داده اید، وفادار بوده و به آن عمل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد+ سند

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد+ سند