مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-15ورزشي

هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران از رحمتی حمایت کرد


نشست اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران روز چهارشنبه برگزار شد و همه اعضا برحمایت از سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی باشگاه در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور همچنین لیگ قهرمانان آسیا حمایت کردند.

- ایسنا/مازندران نشست اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران روز چهارشنبه برگزار شد و همه اعضا برحمایت از سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی باشگاه در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور همچنین لیگ قهرمانان آسیا حمایت کردند.

در این جلسه که با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه، امیر حسین فتحی رییس هیات مدیره، حمید بایندریان، ایزد سیف الله پور( به صورت بر خط)، امیرعرب و هومن افاضلی برگزارشد، بعد از صحبت های اعضای هیات مدیره، به اتفاق حمایت خود را از رحمتی اعلام کردند.

اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در این جلسه همچنین درخصوص شرایط و عملکرد تیم در هفته های اخیر و بررسی این موارد بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین طبق صحبت های صورت گرفته بین رحمتی و اعضای هیات مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود.

سرمربی نساجی مازندران هم امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه ها توسط اعضای هیات مدیره، نهایتا تا پایان امشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران از رحمتی حمایت کرد

هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران از رحمتی حمایت کرد