مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 23:452023-10-28سياسي

تصویب نامگذاری خیابان های شهرکرد به نام سه شهید شاخص کشور


رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری های خبرگزاری فارس و درخواست مردم در راستای نامگذاری خیابان های شهرکرد به نام سه شهید شاخص کشور گفت: - مصطفی حیدری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی دارد، امروز معرفی و الگو سازی شهدا برای نسل جوان می تواند بسیاری از راهبرد های دشمن را خنثی کند.

رییس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی شهدا خصوصا سه شهید شاخص کشور شهید مصطفی صدرزاده، شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان و همچنین درخواست مخاطبین سامانه فارس من در این خصوص، نام گذاری چند خیابان در شهرکرد به نام این سه شهید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های مکرر خبرگزاری فارس در استان این موضوع روز پنجشنبه در کمیته نامگذاری طرح موضوع شد و با جانمایی و تصویب این موضوع در جلسه مذکور، امروز شنبه نیز این مصوبه در خصوص نامگذاری خیابان ها به نام این سه شهید، در دویست و بیست سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با رای موافق اکثریت اعضای شورا تایید شد.

حیدری گفت: این معابر واقع در محله 34 شهرک منظریه در مجاورت اقدام ملی مسکن و همچنین ما بین محله 39 و 40 منظریه به نام این سه شهید گرانقدر نام گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نامگذاری خیابان های شهرکرد به نام سه شهید شاخص کشور

تصویب نامگذاری خیابان های شهرکرد به نام سه شهید شاخص کشور