مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-21سياسي

2 هزار گروه جهادی وشبکه 13هزار نفره مبلغان روحانی چه می کنند؟


حدود 2000 گروه جهادی اختصاصی طلاب و روحانیون داریم که بخشی از آن ها در عرصه سازندگی فعالیت دارند و برخی دیگر در قالب گروه های جهادی تبلیغی هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - حجت الاسلام محمدی شاهرودی، مسؤول بسیج طلاب کشور در گفت وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج یکی از برکات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به تعبیر امام خامنه ای عزیز یکی از ملهمات الهی به قلب مطهر حضرت امام (ره) بسیج است.

وی تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه اگر در صحنه های مورد نیاز انقلاب در همه عرصه ها حضور معناداری پیدا می کنند، آن فصلی که می تواند به این حضور شوق ببخشد و این حضور را پررنگ کند بسیج است.

مسؤول بسیج طلاب کشور همچنین اضافه کرد: یکی از مجموعه های بسیار مؤثر و نقش آفرین اقشار بسیج، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور است که با تدبیر امام، و سرانگشت تدبیر ولایت بعد از جنگ شکل گرفت.

اساتید، طلاب و نخبگان و مدیران حوزه های علمیه که با هویت بسیجی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام شاهرودی ادامه داد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند یکی از ضروری ترین تشکل ها، بسیج طلبه و دانشجو است، هدف این سازمان، دفاع از اسلام است چون جامعه هدف این سازمان علما و روحانیون هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار گروه جهادی وشبکه 13هزار نفره مبلغان روحانی چه می کنند؟

2 هزار گروه جهادی وشبکه 13هزار نفره مبلغان روحانی چه می کنند؟