مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-31بين الملل

فایننشال تایمز: اسراییل به دنبال سرنگون کردن حماس نیست


یک نشریه انگلیسی نوشت، رژیم صهیونیستی در یورش زمینی به نوار غزه به دنبال آنچه که این نشریه «اهدافی عملگرایانه تر به دور از بلندپروازی برای سرنگون کردن حماس» خواند، - یک نشریه انگلیسی نوشت، رژیم صهیونیستی در یورش زمینی به نوار غزه به دنبال آنچه که این نشریه اهدافی عملگرایانه تر به دور از بلندپروازی برای سرنگون کردن حماس خواند، است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فایننشال تایمز انگلیس در گزارشی نوشت، محدود بودن ابعاد عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به این دلیل است که این رژیم به دنبال سرنگون کردن حماس نیست.

به نوشته نشریه المیادین، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات هفتم اکتبر (15 مهر) طوفان الاقصی به این رژیم این باور را ایجاد کردند که قصد حمله تمام عیار به نوار غزه را دارند.

با این حال در پی ورود تانک ها و قوای اشغالگران به غزه در روزهای گذشته مشخص شد که این حمله صرفا تهاجمی با به کارگیری توانمندی های محدود است.

چند مقام فعلی و سابق به فایننشال تایمز گفتند، ابعاد محدود حمله اولیه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وجود مجموعه ای از فاکتورها را بازتاب می دهند: هدف اصلی اشغالگران به حداکثر رساندن برتری قدرت آتش خود بر حماس، به حداقل رساندن تلفات خودشان و همچنین احتیاط به خرج دادن نسبت به وارد نشدن به یک درگیری گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: اسراییل به دنبال سرنگون کردن حماس نیست

فایننشال تایمز: اسراییل به دنبال سرنگون کردن حماس نیست