مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-29حوادث

محموله میلیاردی آمپول های ضد سرطان قاچاق کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله آمپول های ضدسرطان خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

- حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ادمه اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: خودروی متوقف شده به پارکینگ ایستگاه منتقل و پس از هماهنگی با مرجع قضایی از آن بازرسی به عمل آمد و در نتیجه این عملیات 19 هزار 800 قلم انواع آمپول ضد سرطان و تعداد43 قوطی کرم مخصوص بخیه از داخل صندلی ها و صندوق عقب خودرو کشف شد.

علینقیان پور با بیان اینکه محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 30 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: اقلام مربوطه به اداره بهداشت استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی آمپول های ضد سرطان قاچاق کشف شد

محموله میلیاردی آمپول های ضد سرطان قاچاق کشف شد