مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-23ورزشي

کناره گیری داماش از لیگ، یک روز پس از انتخاب مالک جدید تیم!


زحمتکش به عنوان مالک داماش درخواست کناره گیری از لیگ دسته یک فوتبال ایران را به هیات فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد این در حالی است که روز گذشت ه نعیمی پور به عنوان مالک داماش معارفه شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ناصر زحمتکش طی نامه ای به فدراسیون خواستار کناره گیری تیم داماش از مسابقات لیگ دسته یک شد که این کناره گیری می تواند منجر به سقوط تیم داماش به لیگ دسته سه شود.

  در این نامه ناصر زحمتکش مالک داماش نوشته است که با توجه به مشکلات شخصی و از آنجایی که امتیاز باشگاه در اختیار اینجانب می باشد و با در نظر گرفتن تمام جوانب انصراف خود را از حضور در لیگ دسته یک فوتبال ایران اعلام می دارم.

  این اتفاقات در حالی اتفاق می افتد که زحمتکش ادعای فسخ قرارداد فروش را دارد و خواستار بازگشت امتیاز باشگاه به وی شده است.

  هیات فوتبال استان گیلان طی نامه به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خواستار جلوگیری از خواسته ناصر زحمتکش در جهت انصراف تیم داماش گیلان از لیگ دسته یک شد.

  در این نامه که به تاریخ 30 مهر است خواسته شده که با توجه به تبعات اجتماعی این کار، در جهت خاتمه این قضیه اقدامات لازم صورت بگیرد.

  این نامه دلیلی بر این است که ناصر زحمتکش خواستار انصراف باشگاه داماش و تاییدی بر نامه منتشر شده قبلی با امضا زحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری داماش از لیگ، یک روز پس از انتخاب مالک جدید تیم!

کناره گیری داماش از لیگ، یک روز پس از انتخاب مالک جدید تیم!