مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-19سياسي

اعلام برنامه های هفته بسیج مهندسان صنعت فارس


رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج را اعلام کرد.

حسین پناهی امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز شده و تا 5 آذر ادامه دارد، گفت: هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، موجب تبلور بسیج در عصر حاضر بود.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس در خصوص نام گذاری ایام هفته بسیج در سال جاری گفت: بسیج جهاد و خدمت رسانی، بسیج پیشرفت، عزت و افتخار، بسیج ولایت باور و انقلابی، بسیج مقاومت، ایثار و شهادت، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار، بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر از نامگذاری های ایام هفته بسیج هستند و روز 5 آذرماه نیز به نام بسیج دفاع، امنیت و اقتدار نام گذاری شده است.

وی در مورد ویژه برنامه های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: رزمایش جهادگران صنعت و معدن، پایش و عارضه یابی معادن با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی و اداره صنعت معدن و تجارت، کلینیک سیار صنعت به منظور حل مشکلات صنایع با حضور مدیران شهرستانی در کارخانجات و نشست هیئت اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته بسیج مهندسان صنعت فارس

اعلام برنامه های هفته بسیج مهندسان صنعت فارس