مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-26حوادث

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی


رییس پلیس فتا لرستان از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از کاربران می کرد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرگرد حسین سپهوند امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یک متهم با انجام تبلیغات با عنوان ازدواج موقت و حلال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد.

وی با بیان اینکه در پی شکایت و مراجعه حضوری چند تن از شهروندان مبنی فریب و کلاهبرداری از آنها، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت، افزود: برابر اظهارات شاکیان و ضمن بررسی های انجام شده مشخص شد که متهم با راه اندازی کانال تلگرامی و انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی، آنها را فریب داده و مبلغی را به عنوان دستمزد یا بیعانه از آنها دریافت می کرده است.

رییس پلیس فتا لرستان، ادامه داد: با اقدامات پلیس صورت گرفته توسط کارشناسان فتا کوهدشت، متهم پرونده در این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سپهوند، گفت: متهم در تحقیقات اولیه، منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از روبه روشدن با مستندات، به جرم خود اعتراف کرده و مبلغ کلاهبرداری انجام شده را دو میلیارد و 180 میلیون ریال از 126 نفر کلاهبرداری کرده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی