مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-17سياسي

هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نماز جمعه این هفته با تاکید بر ضرورت مشخص کردن مرز با دشمنان اظهارداشت : مقابله با استکبار جهانی نمونه ای از همراهی تدین و عقلانیت است، در آیه 197 سوره بقره خداوند می فرماید مبارزه با استکبار جهانی نشانه عقلانیت است.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی با استفاده از سلاح های ممنوعه در حال جنگ با مردم غزه است افزود: بر اساس قرآن، دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای دشمنی بکار می گیرند که تنها بخشی از این دشمنی ها در سخنان آن ها پیدا است و مابقی در نیت پلید دشمنان نهفته است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: خداوند می فرماید که اگر صبر کنید و در این مدت رعایت تقوا کنید، مطمئن باشید که دشمنان نمی توانند به شما آسیب برسانند، امروز شاهد هستیم که مردم غزه این رمز پیروزی را سرلوحه خود قرار داده اند و علی رغم عدم پایبندی دشمنان به اصول انسانی و اخلاقی این مردم مظلوم تقوای الهی را پیشه کرده اند.

مهدوی با اشاره به میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: شایسته است رفتار حضرت زینب (س) که در تمام ابعاد الگوی صبر و پیروزی تلقی می شوند، مورد توجه قرار گیرد، زیرا صبر موجب اقتدار می شود و اقتدار باعث پیروزی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است

هویت اصفهان دینی، انقلابی و دفاع از حدود الهی است