مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-21سياسي

بسیج باید در جنگ ترکیبی دشمن نقش یگان ویژه را ایفا کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در جبهه جنگ ترکیبی و فرهنگی بسیج باید هر کجا احساس نیاز کرد مثل یک یگان ویژه آماده عملیات باشد و اقدام فوری انجام دهد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در جبهه جنگ ترکیبی و فرهنگی بسیج باید هر کجا احساس نیاز کرد مثل یک یگان ویژه آماده عملیات باشد و اقدام فوری انجام دهد.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه 29 آبان در نشست اعضای ستاد هفته بسیج استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام خمینی(ره) عنوان کرد: علیرغم تهاجم همه جانبه دشمن به کشور ایران به لطف ایثار و از خودگذشتگی شهدا توانسته ایم در جهات مختلفی رشد و پیشرفت داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: موضوع این روزهای جهان اسلام جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین است و کاری که محور مقاومت بر علیه رژیم غاصب اسراییل انجام داد در باورهای دوست و دشمن نمی گنجید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محامی بیان کرد: هیچ کس گمان نمی کرد مقاومت فلسطین به میزانی رشد کرده باشد که بتواند چنین ضربه ای بر پیکر اسراییل وارد کند و بر اساس گزارش مسئولان کشور کار محور مقاومت شگفت انگیز و شعف آور است زیرا علیرغم حضور سازمان های جاسوسی و امنیتی متعدد داخلی و خارجی در اسراییل؛ محور مقاومت فلسطین تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج باید در جنگ ترکیبی دشمن نقش یگان ویژه را ایفا کند

بسیج باید در جنگ ترکیبی دشمن نقش یگان ویژه را ایفا کند