مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-20سياسي

طرح مجلس به تولد بازار سیاه بنزین می انجامد


داستان پرپیچ وخم قیمت گذاری بنزین در ایران، هر بار اعتراضاتی را به همراه داشته که همین چند روز قبل، بار دیگر سالگرد آن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، اختلاف نظر بین دولت و مجلس درباره سیاست گذاری انرژی به ویژه بنزین، تبدیل به حاشیه ای شده است که به نظر نمی رسد به زودی و حداقل برای چند ماه آینده، نتیجه روشنی برای آن بتوان متصور بود.

مجلس بر آن است که خواسته خود را بر دولت تحمیل کند و با طرح بنزین برای همه ، به پیشواز انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی برود.

هاشم اورعی، استادتمام دانشگاه شریف و کارشناس انرژی در گفت و گو با هم میهن تبعات اجرای این طرح را بسیار مخرب دانسته و سبب ساز ایجاد بازار سیاه بنزین و به تبع آن، افزایش افسارگسیخته بنزین در کشور خواهد شد.

  اخیراً وزیر اقتصاد اعلام کرده که در ستاد هماهنگی اقتصادی، پیشنهاد بنزین برای همه متوقف شده است؛ موضوعی که البته در تضاد با آن چیزی است که در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شده، این تناقض چه معنایی دارد؟ وزیر اقتصاد به درستی اعلام کرد که ما این طرح را کنار گذاشتیم، اما مجلس در کمیسیون تلفیق تصویب کرده و باید به صحن علنی و شورای نگهبان برود که به قانون تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس به تولد بازار سیاه بنزین می انجامد

طرح مجلس به تولد بازار سیاه بنزین می انجامد