مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-11سياسي

اعلام آمادگی 270 وکیل برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به ارائه بیش از 800 خدمات مختلف حقوقی به مددجویان کمیته امداد گفت: تاکنون 270 وکیل نیکوکار جهت وکالت معاضدتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان ظهر امروز در گفت وگو خبری با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه حمایت حقوقی از مددجویان کمیته امداد یکی ار اهداف این نهاد در کشور است، اظهار کرد: انجام مشاوره های حقوقی، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکواییه، لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی، راهنمایی و حمایت حقوقی برای اجرای احکام و سازش بین اصحاب دعوی و همچنین معرفی مددجویان برای اخذ وکیل معاضدتی از جمله اقدامات حقوقی این نهاد برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت است.

  وی با اشاره به ارائه بیش از 800 خدمات مختلف حقوقی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان، گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از 850 مورد خدمات مختلف حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان ارائه شده و این روند در استان ادامه دار است.

  به گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده های نیازمند از جمله اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 270 وکیل برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد

اعلام آمادگی 270 وکیل برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد