مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-12سياسي

سردار فدوی: خبیثان صهیونیست و حامیانش نمی توانند در غزه مستقیم رویارویی کنند


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به فاجعه غزه، گفت: جبهه حق با جبهه باطل در حال نبرد است و خبیثان صهیونیست و حامیانش می دانند که مستقیم نمی توانند رویارویی کنند و به همین دلیل با بمب و موشک متراکم ترین مکان دنیا یعنی غزه را هدف قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهدای پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم که در سالن کوثر ولایت نیروی زمینی سپاه برگزار شد، با اشاره به فضایل اخلاقی شهید طهرانی مقدم، گفت: سردار شهید طهرانی مقدم پاسداری بود که تمام مشخصات پاسداری را طبق تعریف مقام معظم رهبری در اختیار داشت و هر که حتی یک بار شهید طهرانی مقدم را دیده باشد به شور و نشاط و امیدواری او پی می برد.

این شهید در موضوعات مختلف سرحال و ابتکار عمل داشت و خلقت خداوند هم بر همین موضوع است و خمودگی و انفعال در خلقت خدا جایی ندارد.

وی با بیان اینکه باید پیش از مرگ توشه ای را جمع آوری کنیم تا مسیر ورود بهشت هموار شود، اظهار کرد: باید نسبت به توشه ای که جمع آوری کرده ایم، اطمینان حاصل شود.

خداوند متعال انسان را برای بهشتی شدن خلق کرده و اختیار با انسان است که می خواهد بهشتی باشد یا جهنمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: خبیثان صهیونیست و حامیانش نمی توانند در غزه مستقیم رویارویی کنند

سردار فدوی: خبیثان صهیونیست و حامیانش نمی توانند در غزه مستقیم رویارویی کنند