مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-05سياسي

امام جمعه اصفهان: کمک رسانی به نیازمندان در رأس امور قرار دارد


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: کمک رسانی به نیازمندان در رأس کارها قرار دارد و اگر اجر انجام هر کار خیر ده برابر است، درباره انفاق و کمک کردن این اجر700 برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار اعضاء هیئت امنا موسسه خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به اهمیت خیریه های سلامت و درمان اظهار داشت: دلسوزی نسبت به دیگر انسان ها جزء خصلت های مومن است و این که بیمار را بیابید و به آن خدمت کنید همانند کاری است که ائمه اطهار(ع) انجام می دادند و خود به دنبال نیازمندان می رفتند.

   وی این خصلت را نشانه عِرق دینی بیان کرد و گفت: اکنون مردم مشکلات زیادی دارند و این از عِرق دینی است که اگر این کار را ادامه دهید به طور حتم به آن اضافه می شود.

   طباطبایی نژاد با تاکید بر انفاق مال در راه خیر تصریح کرد: قرآن کریم در آیه 180 سوره مبارکه آل عمران می فرماید: وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ یَبْخَلُونَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ هُوَ خَیْرًا لَهُمْ ۖ بَلْ هُوَ شَرٌّ لَهُمْ ۖ سَیُطَوَّقُونَ مَا بَخِلُوا بِهِ یَوْمَ الْقِیَامَهِ و اگر مالی را دارید و ندهید در قیامت طوقی از آتش بر گردنتان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: کمک رسانی به نیازمندان در رأس امور قرار دارد

امام جمعه اصفهان: کمک رسانی به نیازمندان در رأس امور قرار دارد