مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-20اقتصادي

تکمیل نواقص 3 ایستگاه خط 3 مترو با تأمین منابع مالی پله برقی


در صورت تأمین منابع مالی و طی شدن فرآیند خریداری، حمل و نصب پله های برقی، نواقص 3 ایستگاه از خط 3 متروی تهران برطرف خواهد شد؛ - به  گزارش فارس، آزاد اکبری با اعلام مطلب فوق افزود: روند رفع نقایص خط 3 به مرور زمان و طبق برنامه ای که بر اساس نحوه منابع مالی تنظیم شده است در حال انجام بوده و امیدواریم طی امسال و سال آینده بخش عمده ای از عملیات تکمیلی این خط به سرانجام برسد.

وی در ادامه به مسأله تأمین پله های برقی اشاره کرد و گفت: در صورتی که پله های برقی مورد نیاز سه ایستگاه در حال بهره برداری خط 3 مترو خریداری و به محل ایستگاه ها حمل شود امکان ایجاد دسترسی از سالن بلیت فروشی ایستگا میرزای شیرازی به سکوی سوار و پیاده شدن مسافران خط 3 فراهم می شود.

همچنین تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهره وردی ایجاد یک ورودی جدید برای ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در برنامه کاری این خط قرار دارد که به این ترتیب ایستگاه سهره وردی در سال جاری و ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در سال آینده صاحب ورودی های دوم خواهند شد.

مجری خط 3 متروی تهران در پایان صحبتهای خود گفت: در ماه های باقیمانده از سال 1402 هواساز ایستگاه هروی و دو هواکش میان تونلی در خط مترو 3 را راه اندازی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل نواقص 3 ایستگاه خط 3 مترو با تأمین منابع مالی پله برقی

تکمیل نواقص 3 ایستگاه خط 3 مترو با تأمین منابع مالی پله برقی